Poszukujesz sposobu na skuteczne zwiększenie widoczności swojej firmy oraz poprawę j zwiększenie jej widoczności w sieci www? Powinieneś wiedzieć, że obie te korzyści możesz uzyskać w ramach jednej usługi. Wystarczy bowiem, że zdecydujesz się na profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych.

Czym jestpozycjonowanie stron WWW?

Pozycjonowanie jest usługą oferowanom tak właścicielom portali informacyjnyh, witryn firmowych, jak i sklepów internetowych. Umożliwia ono dotarcie do znacznie szereszego grona klientów. Jego głównym celem jest bowiem poprawa pozycji danej witryny w wynikach wyszukiwania Google (lub, zależnie od założeń zamówienia klienta, innej wyszukiwarki internetowej). W sposób naturalny przyciągnie to na Twoją stronę internetową zupełnie nowych użytkowników sieci www – a dzięki profesjonalnym zabiegom dokonanym na Twojej stronie www i zwiększeniu komfortu użytkowania jej, duża część z nich zostanie Twoimi stałymi klientami.

Pozycjonowanie stron internetowych jest to usługa kompleksowa i zróżnicowana, dopasowana zawsze do indywidualnych potrzeb klienta. Pozycjonowanie dotyczy tylko i wyłącznie wyników naturalnych (organicznych), gwarantując tym samym najwyższą jakość ruchu pozyskanego na stronie internetowej.

Pozycjonowanie jest usługą oferowanom tak właścicielom portali informacyjnyh, witryn firmowych, jak i sklepów internetowych

Na czym polega pozycjonowanie stron www?

 

Pozycjonowanie stron internetowych składa się tak naprawdę z kilku różnych etapów. Aby było ono skuteczne, niezbędne jest przeprowadzenie kompleksowej analizy SEO strony www. Pozwoli ona bowiem wychwycić ewentualne błędy i problemy, które mogą zaniżać ocenę witryny w “oczach” botów i algorytmów indeksujących wyszukiwarek interenetowych.

Kolejnym elementem pozycjonowania jest optymalizacja witryny, czyli po prostu usunięcie odnalezionych wcześniej problemów. W ramach optymalizacji poprawione zostają między innymi UX i kod źródłowy witryny www. Dzięki temu będzie ona uruchamiała się znacznie szybciej, także na urządzeniach mobilnych, a korzystanie z niej okaże się po tym zabiegu znacznie bardziej komfortowe.

Poprawne pozycjonowanie stron internetowych wymaga także odnalezienia indywidualnych, dopasowanych do danego przedsiębiorstwa słów kluczowych. W tym celu wykonywana jest między innymi analiza konkurencji SEO, która pozwala odnaleźć frazy, z których skutecznie korzystają najważniejsi biznesowi rywale. Równie ważny jest także skuteczny link building. Linki pochodzić powinny bowiem z pasujących tematycznie, rozpoznawalnych i zaufanych źródeł.

 

Jakie korzyści wiążą się z pozycjonowaniem stron WWW


Pozycjonowanie stron internetowych to przede wszystkim do przyciągnięcia na Twoją stronę osób rzeczywiście potencjalnie zainteresowanych Twoimi usługami (a nie losowych internautów). Lepsza jakość ruchu trafiającego na Twoją stronę sprawi przecież, że zwiększą się wyniki sprzedaży oferowanych przez Ciebie produktów i usług.

Jest to także z całą pewnością dobry sposób na promocję wizerunku firmy w sieci. Sam najprawdopodobniej, mniej czy bardziej świadomie, wybierasz porady i produkty oferowane przez firmy, których witryny internetowe znajdują się na wysokich pozycjach w rankingu wyszukiwania. Profesjonalnie wykonana usługa pozycjonowania sprawi, że Twoja firma również zyska z czasem pozycję eksperta w podejmowanym przez siebie zagadnieniu. Pamiętaj, że łączy się to nie tylko z większym zainteresowaniem klientów, ale i z możliwością współpracy z bardziej doświadczonymi i uznawanymi markami.

Pozycjonowanie to świetny sposób na poinformowanie potencjalnych klientów nie tylko o oferowanych przez Ciebie produktach i usługach, ale okazjach specjalnych i promocjach. Z pewnością wielu z nich, widząc gorączkowo poszukiwany przez siebie produkt w obniżonej cenie, poważnie rozważy Twoją ofertę – nawet, jeśli dotychczas nie korzystali oni z Twojego sklepu.

Wreszcie, korzystając z pozycjonowania, budujesz rozpoznawalność marki także poza internetem. Logo, nazwa, czy hasło reklamowe Twojej firmy zapadnie w pamięć wielu osobom. Będą one już zatem wiedziały, że mogą liczyć na najwyższy poziom obsługi, jeśli kiedykolwiek natkną się na prowadzony przez Ciebie sklep stacjonarny czy gabinet usług.